Bokmöte: Tillbaka till henne I

 
 
Jag måste börja ta egna bilder till bloggen ibland, Google to the rescue än så länge. I alla fall, jag och min lillasyster kom på idén att skapa en liten bokcirkel ihop. Jag har bara deltagit i en bokcirkel en gång förut med några kompisar, men det är så svårt att styra upp och hitta tillfälle att ses så jag och min syster beslutade att det räcker med oss. Och det var väldigt mysigt och kul! Vi läser Tillbaka till henne av Sara Lövestam och så läser vi ett antal sidor och pratar lite om boken. 
Den här boken tycker vi än så länge är bra och typisk mysläsning. Det är inte något speciellt som man väntar på ska hända egentligen, men historien är ändå bra berättad och är väldigt lättläst. Nu har vi läst ca 150 sidor och till nästa tillfälle ska vi ha läst ytterligare 200 sidor. Vi tycker att det är bättre än att man läser hela boken och så diskuterar man bara slutet. Men självklart kommer det en recension om hela boken sen när den är utläst. :-) 

Kommentarer:

1 Linnea:

Kul med bokcirkel! Vi bokcirklade faktiskt just den här boken i min bokcirkel för någon månad sedan. Den var kul att diskutera faktiskt. :) Bra bok!

Svar: Ja, jag såg den på din blogg så det var därför jag blev nyfiken på denna :) Nu har jag kommit lite längre i boken, och jag gillar den!
BOKPLADDER

Kommentera här: